کرمانشاهی ها 2500 بار با اورژانس اجتماعی تماس گرفتند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دکتر امید قادری امروز یکشنبه در مراسم افتتاح شیف شب و 24 ساعته شدن اورژانس اجتماعی بهزیستی، اظهار داشت: بهزیستی کرمانشاه در زمینه اورژانس اجتماعی جزو استان های پیشرو کشور است.

کرمانشاهی ها 2500 بار با اورژانس اجتماعی تماس گرفتند

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمات به آسیب دیدگان و نیازمندان به کمک در اولویت کار نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی است، افزود: از این به بعد شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع آسیب اجتماعی و نیاز به مداخله از قبیل خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری، فرار دختران و پسران از منزل،زنان آسیب دیده و... با خط تلفن اورژانس اجتماعی به شماره 123 تماس بگیرند و کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات مطرح شده هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری تعداد 2 هزار و 532 تماس مرتبط با خط اورژانس اجتماعی بهزیستی استان طی سه ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت:بیشترین تماس گیرندگان از بین بانوان بوده و بیشتر خدمات دهی نیروهای اورژانس در زمینه مشاوره های خانوادگی برای رفع اختلافات بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از تعدادهای تماس های گرفته شده با خط 123 بهزیستی204 مورد آن به تیم های سیار برای مداخلات بهنگام و ضروری ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه، افزود: سال گذشته برای تأمین نیروی انسانی این مراکز تعداد 250 نفر روانشناس متخصص به کار گرفته شدند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: mehrnews.com
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 309

به "کرمانشاهی ها 2500 بار با اورژانس اجتماعی تماس گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاهی ها 2500 بار با اورژانس اجتماعی تماس گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید