بازیکنان مغضوب فرهاد مجیدی در تمرین استقلال

به گزارش مجله سرگرمی، سال 1400 برای استقلال آغاز شوکه کننده ای داشت. ابتلای 9 نفر از اعضای تیم به ویروس کرونا ایجاد نگرانی های بسیاری در اردوی آبی ها شد؛ نگرانی که با واکنش شدید فرهاد مجیدی همراه بود.

بازیکنان مغضوب فرهاد مجیدی در تمرین استقلال

مجیدی که ضمن ممنوع المصاحبه کردن استقلالی ها به بازیکنان خود اولتیماتوم داده بود در امکان پرخطری که احتمال ابتلا به کرونا وجود دارد پرهیز نمایند، برای اینکه نشان دهد در این تصمیم خود جدی است، دو بازیکن خود را جریمه کرد.

نادری طی روز های گذشته در مصاحبه ای حضوری با یکی از رسانه ها شرکت نموده بود و شجاعیان نیز در یک کلینیک کاشت مو حضور یافت و فعالیت تبلیغاتی داشت. رفتار های پرخطر کرونایی این دو ستاره سبب شده تا مجیدی آن ها را با جریمه روبرو نموده و نام آن ها را از لیست پرداختی های جدید باشگاه حذف کند.

محمد نادری و داریوش شجاعیان یک روز بعد از انتشار خبر جریمه شان در تمرین دیروز استقلال حضور داشتند و در کنار هم تیمی های خود تمرین کردند. این دو که جزو بازیکنان مطرح استقلال محسوب می شوند در کوشش هستند تا با درخشش در تمرینات بار دیگر دل فرهاد مجیدی را به دست آورده و میانه شان با سرمربی را به حالت سابق بازگردانند.

ورزش سه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: فرارو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137266

به "بازیکنان مغضوب فرهاد مجیدی در تمرین استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان مغضوب فرهاد مجیدی در تمرین استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید